2014/04/28

DANI 30 URTEKIN



Ni Dani naiz “Daniel Lertxundi” 1984ko irailaren 1ean jaio nintzen, 29 urte ditut baina aurten 30 urte beteko ditut.
Fisikoki ertaina eta argala naiz ile motza eta marroia dut begiak ere ertainak eta marroi ilunak.Nire emaztearekin, umearekin eta txakurrarekin Santanderren bizi naiz, umea neska da eta Idoia deitzen da, nire arreba bezala, espero dut ez ateratzea bera bezala gauzak erostea asko gustatzen zaiolako.Bigarren umea itxaroten ari gara  mutila izango da eta oraindik ez dugu izena erabaki. Idoiari Jorge izena gustatzen zaio baina Laurari (nire emaztea) Iker eta Jon gustatzen zaizkio nire txakurra haurdun dago, bi txakurkume edukiko ditu eta nire arrebari txakurtxo bat oparituko diot. 
Etxe txiki bat dut Benidorren (Alicanten) eta udaran hara joaten gara, baina txakurra nire aita eta amarekin gelditzen da eta eskertzeko bidaietara gonbidatzen diet Malagara, Barcelonara, Sevillara, Argentinara … eta aurten Ingalaterrara.Nik arkitektura ofizioan lan egiten dut baina ere umeen entrenatzailea naiz nire emaztea ordea ingeleseko irakasleada.
Asko gustatzen zait futbola ikustea, jolastea eta iritzia ematea baina asko-asko gustatzen zait nire umearekin eta emaztearekin jolastea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario