2014/06/16

Agur Intxaurrondo Hegoa ikastetxea

Ikasturtea bukatu da eta hurrengo ikasturtean ez gara Intxaurrondo Hegoan izango.
Eskola agurtzeko abesti hau asmatu dugu eta azken egunean Kultur Etxean abestu genuen.
Abestu nahi baduzu, bideo honetan duzu musika:




Guk ikusten , eta pena ematen du.
Zuek ikustean askoz gehiago.
(ez dugu nahi hemendik joan)
Ez dugu nahi inoiz handiak izan
Baina bizitza bihurria da eta

Hegoa, Hegoa ,Hegoa, Hegoa
Eskolatik kanpo urtetan bagoaz ondo ikastera
Hegoa, Hegoa, Hegoa, Hegoa
Pena ematen digu baina joan beharra institutura

Gu ondo gaude eskolan,baina orain joan behar
Besteak hemen utzita joan behar gara penaz
Ezin, dut jasan (ezin dut jasan)
Ezin, dut jasan (ezin dut jasan)
Batzuk joango dira beste eskola batera
Gutaz bananduta egon behar dira eta
Ezin, dut jasan (ezin dut jasan)
Ezin, dut jasan (ezin dut jasan)

Bukatu dugu,bada garaia
Bagoaz denok Lauaizetara
Asko ikastera (asko ikastera)
Ondo pasatzera (ondo pasatzera)
Bukatu dugu,bada garaia
Bagoaz denok Lauaizetara
Lagun berriekin
(OOOOH,OOOOH,OOOOH,OOOOH)

Momentu onak pasa ditugu, onak pasa ditugu
Adibidez Gorozikan eta Arantzan , Gorozikan eta Arantzan
Baina momentu horiek ezin berritu
Beste eskolara joan behar dugu eta

Hegoa,Hegoa,Hegoa,Hegoa…

Gu ondo gaude eskolan,baina orain joan behar ..

Bukatu dugu,bada garaia…

1 comentario: