2014/06/02

NIRE LAGUNEN ETA NIRE BIZITZAKO MISTERIOA

 
Egun batean nik Janet eta Unai nire sotanora joan ginen gaua pasatzera.
Baldurrezko istorioak kontatzen ari giñenean,denok begiak ixi eta leku batean petzatzen ari ginen , bat batean PUM irla batean agertu ginen.Janet eta nik beldurrarekin noski baino gure Unai
ain pozik zegoen...
Janet eta nik arritutak geuden Unai gatik baino berari ez zitzaion importa irla batean egotea, bere pelutxearekin zegoelako ain kakati da.
Azkenean gaua or pazatzea erabaki genuen.
Urrengo egunean dordoka arraro bat aurkitu genuen, gainera itzegiten zuen, guk arritutak gelditu ginene eta orrela esan zigun:
  • begira neskak eta mutilak nik dordoka majikoa nahiz eta zuei gombidatzen zaituztet 5 deseo
    aukeratzea emen bizitza osoa pasatzeko..
    guk arritutak geuden ikusten genuenarekin
    baino azkenean 5 deseoak aukeratu genituen eta orrela erantzuin zion dordokari Unaiek.
  • Begira dondoka magikoa ez zaitut beldurrik baino emango zenidan yate bat..
    dordokak erantzun zion.
  • Noski orain 4 deseo falta zaizkizue.
    Bale ba janaria chale bat
    bainu gantzi batzuk eta botikak.
    Oso ondo orain itxi begiak eta 3 kontatu
    1, 2, 3, eta PUM agur pringis.

No hay comentarios:

Publicar un comentario