2014/06/11

Dani irla

Duela pare bat urte, ni Argentinara joatea proposatu nuen hiru lagunei.Baietz esan zidaten,eta interneten abioi txiki bat hartu nuen, urrengo astean hegazkina hartu eta ara bidaiatu ginen . Derrepentean ahizea oso zakar hasi zen eta abioia uretara erori zen . Uretara erortzean, Unai eta ni oso ongi geuden baina Aimar eta Asier gaizki zeuden, igeri eginez irla txiki batera iritsi ginen, derrepentean lami bat ur ertzean atera zen eta bost desio eskatzeko esan zigun.
1.Aimar eta Asier sendatzea.
2.Janaria.
3.Metalezko hamar barra.
4.Arrantza egiteko tresnak.
5.Zaldi bat.
Dena eman zigun baina agur esateko denbora ez zigun eman . Hilabete bat pasa eta gero janariz ondo geuden gainera sua egiten ikasi genuen, metalezko barrekin txabola bat egin genuen, eta zaldiak zuhaitz puskatuak ekartzen laguntzen zigun, oso ondo geuden baina Asier derrepentean gaizki jarri eta egun batean hil zen.Hantxe ilobi bat sortu genion .Bi aste geroago egazkin handi bat gure bila etorri zen eta dena ekarri genuen . Oraintxe bertan etxean nago eta nire patioan Txixki “zaldia” dago eta Asier nire etxean lurperatuta dago.

No hay comentarios:

Publicar un comentario