2014/06/02

Isla batean.

Besterik gabe esnatzen eta uhartea bakarti batean gauden.
Adriana, Aimar eta nik aurkitu dugu behia eta zezen bat, landare haziak, 20 arropa, kanpin dendako handi bat eta yate bat. Nik eta besteok kanpin denda egin dugu. Gauea da eta orain eserita gaude ilunaberri ikusten.
Oarin esnatu naiz eta Adriana eta Aimar ez daude kanpin denda, joan naiz ondartzara, Adriana eta Aimar hor zeuden itzegiten, eta nik eseri nintzen Adrianaren hondoan.

-Kaixo!!-esan nuen.
- Kaixo Janet-biak batera.
-Zer egingo duzue gaur?-galdetu nuen.
-Txabola bat egin-esan zuen Aimar.
-Al dut lagundu?-galdetu nuen.
-Bai, zergatik ez-esan zuen Adriana.
-Wiiiiii!!-esan nuen- pues benga, goazen.
-Horain, horain, itxoin piska bat, goses nago-esan zuen Adriana sabela sobatzen.
-Jungo naiz behiaren bili esnea artzeko-esan zuen Aimar.
-Baleee!!-Adriana jun zen Aimarren gana eta muxu bat eman zion.
-Ajjjjhh..., Ze nazka, orain nire moflete salibaz betetaz dago-esan zuen Aimar.

Aimar ekarri zuen esnea eta Adtriana, Aimar eta nik esnea edan dugu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario